DJI Care Refresh (Mavic Pro) Zväčšiť

DJI Care Refresh (Mavic Pro)

DJI Care Refresh je efektívny a komplexný program záruky pre váš DJI Mavic. Ponúka kompletnú starostlivosť o váš dron pri spadnutí alebo rôznom poškodení. Ide o virtuálny produktový klúč, ktorý vám pošleme emailom.

Viac podrobností

125,00 € s DPH


104,17 € bez DPH

Dostupnosť: Na externom sklade (do 1 - 2 dní)

DJICARE04e

Dôležité upozornenie: MAVIC PRO CARE je nutné aktivovať do 48 hodín od registrácie DJI Mavic (prepojenie s aplikáciou DJI GO). Po tomto termíne už nie je možné aktivovať túto službu.

DJI Care Refresh je servisný plán, ktorý poskytuje pokoj vašej duši, pretože sa postará o poškodenie vášho produktu DJI. DJI Care Refresh platí 12 mesiacov a ponúka dve plnohodnotné náhrady za dron za malý poplatok, ak náhodné poškodenie dronu nastalo počas normálneho používania. Náhradný produkt bude úplne nový, alebo rovnocenný novému v zmysle výkonu a spoľahlivosti.

DJI Care Refresh - 1-ročný servisný balík

Čo môže byť vymenené v rámci programu DJI Care Refresh?

  • Mavic Pro: dron, gimbal, kamera, batéria a vrtule.

Aký je rozdiel medzi DJI Care Refresh a tradičnou zárukou na produkt? Bude produktová záruka neplatná bez zakúpenia DJI Care Refresh?

Produktová záruka je garancia opravy produktu výrobcom, ak sa vyskytnú nejaké vady výrobku. DJI Care Refresh poskytuje náhradu ak pri normálom používaní nastane nehoda a z toho vyplývajúce poškodenie drona, vrtúľ, batérie. Aj bez zakúpenia DJI Care Refresh môžete využívať štandardnú záruku. Ak náklady na opravu sú pokryté štandardnou produktovou zárukou, zostávajúci počet výmen v rámci DJI Care Refresh to neovplyvní.

Poplatky za výmenu

Neexistujú žiadne skryté poplatky. Ak si zvolíte DJI Care Refresh, dostávate prioritný servis. Náklady na obojsmernú prepravu výrobku do servisu budú na účet DJI.

Poplatky pre krajiny EU:

DJI Care Refresh (Mavic Pro), prvá výmena je za €99, poplatok za druhú výmenu je €139. 


DJI Care Refresh nepokrýva nasledujúce:

1) Strata alebo čiastočná strata drona či príslušenstva.
2) Ukradnutý alebo opustený dron či príslušenstvo.
3) Poškodenie zapríčinené lietaním v nevhodných leteckých podmienkach.
4) Ovládač a batéria (a iné príslušenstvo) Inspire 2, Phantom 4 Pro a Phantom 4 Advanced
5) Úmyselne zapríčinené škody.
6) Abrázia alebo poškodenie krytu, ktoré nemá vplyv na výkon drona.
7) Priame alebo nepriame škody zapríčinené vyššou mocou.
8) Požiadavky na opravu, ktoré sa vyskytli mimo doby platnosti zmluvy.
9) Extra poplatky vyplývajúce z technického skvalitňovania alebo vylepšovania výkonu.
10) Poškodenia, ktoré vyplývajú z modifikácií, ktoré nie sú v zhode s DJI odporúčaniami, alebo z používania nekompatibilných batérií a nabíjačiek.
11) Poškodenia vyplývajúce z užívania príslušenstva, batérií a softwaru tretích strán.

V prípade ďalších otázok nás kontaktujte cez Facebook alebo emailom na obchod@dronerepublic.sk.

Podobné produkty