Mimozáručný a pozáručný servis produktov značky DJI

Na všetky DJI produkty v DroneRepublic.sk poskytujeme štandardnú záručnú dobu 24 mesiacov od kúpy zariadenia. Ak vám ale dron či iná technika od DJI spadne a rozbije sa, prípadne vám už záruka skončila a zariadenie nefunguje správne, môžeme vám pomôcť s mimozáručnou a pozáručnou opravou DJI zariadení.

Ako to funguje?

V prípade nehody alebo nefukčnosti zariadenia nás vopred kontaktujte a prediskutujeme s vami možnosti opravy. Následne je potrebné, aby ste k nám zariadenie poslali alebo osobne priniesli. Nie je potrebné nosiť/posielať kompletné balenie, stačí len chybné zariadenia a potrebné príslušenstvo na odkúšanie. Vhod príde aj krabica/originálny obal na prepravu tovaru. Ak máte k produktu faktúru alebo pokladničný blok, môžete ho priniesť, nie je to ale podmienka. Tovar dokonca nemusí byť ani zákupený v našom obchode. Spolu s tovarom je potrebné upresniť, čo konkrétne nefunguje správne.

DroneRepublic.sk následne zabezpečí poslanie dronu do autorizovaného servisu DJI, kde technici produkt otestujú a nacenia opravu zariadenia. Akonáhle dostaneme cenovú ponuku, kontaktujeme vás, či cenu za opravu akceptujete a môžete sa rozhodnúť.

-> Ak cenu za opravu akceptujete, dáme DJI pokyn na opravu zariadenia.

-> Ak cenu za opravu neakceptujete (bude pre vás napríklad veľmi vysoká), produkt nám DJI pošle späť a v tomto prípade je potrebné zaplatiť len náklady na dopravu a diagnostiku do DJI servisu. Poplatok je výške 35 EUR s DPH v prípade osobného odberu u nás. V prípade poslania produktu na vašu adresu je potrebné pripočítať ešte dopravu kuriérom vo výške 4,80 EUR s DPH.

Máte otázky ohľadom servisu DJI? Kontaktujte nás cez telefonicky na čísle +421 948 180 131, cez Facebook alebo emailom kliknutím na tlačidlo nižšie. 

Kontaktujte nás