Mimozáručný a pozáručný servis produktov značky DJI
Na všetky DJI produkty v DroneRepublic.sk poskytujeme štandardnú záručnú dobu 24 mesiacov od kúpy zariadenia. Ak vám ale dron či iná technika od DJI spadne a rozbije sa, prípadne vám už záruka skončila a zariadenie nefunguje správne, môžeme vám pomôcť s mimozáručnou a pozáručnou opravou DJI zariadení.
Ako to funguje?
V prípade nehody alebo nefukčnosti zariadenia nás vopred kontaktujte a prediskutujeme s vami možnosti opravy. Následne je potrebné, aby ste k nám zariadenie poslali alebo osobne priniesli. Nie je potrebné nosiť/posielať kompletné balenie, stačí len chybné zariadenia a potrebné príslušenstvo na odkúšanie. Vhod príde aj krabica/originálny obal na prepravu tovaru. Ak máte k produktu faktúru alebo pokladničný blok, môžete ho priniesť, nie je to ale podmienka. Tovar dokonca nemusí byť ani zákupený v našom obchode. Spolu s tovarom je potrebné upresniť, čo konkrétne nefunguje správne.
DroneRepublic.sk následne zabezpečí poslanie dronu do autorizovaného servisu DJI, kde technici produkt otestujú a nacenia opravu zariadenia. Akonáhle dostaneme cenovú ponuku, kontaktujeme vás, či cenu za opravu akceptujete a môžete sa rozhodnúť.
-> Ak cenu za opravu akceptujete, dáme DJI pokyn na opravu zariadenia.
-> Ak cenu za opravu neakceptujete (bude pre vás napríklad veľmi vysoká), produkt nám DJI pošle späť a v tomto prípade je potrebné zaplatiť len náklady na dopravu a diagnostiku do DJI servisu. Poplatok je výške 35 EUR s DPH v prípade osobného odberu u nás. V prípade poslania produktu na vašu adresu je potrebné pripočítať ešte dopravu kuriérom vo výške 4,50 EUR s DPH.
Máte otázky ohľadom servisu DJI? Kontaktujte nás cez telefonicky na čísle +421 948 180 131, cez Facebook alebo emailom kliknutím na tlačidlo nižšie.
Časté otázky
Ste autorizovaný servis DJI?
Nakoľko je DroneRepublic.sk autorizovaným predajcom DJI techniky na Slovensku, spolupracujeme priamo s DJI, respektíve ich zastúpením pre Českú republiku a Slovensko a vieme tak zabezpečiť servis priamo v stredisku DJI. Tým vieme zaručiť originálnosť náhradných dielov a odborný prístup technikov. V praxi to znamená, že vaše zariadenie bude opravené priamo u výrobcu, čím vám napríklad nepadá štandardná zákonná záruka na zariadenie a máte istotu, že v zariadení sú originálne náhradné komponenty.
Ako k vám mám produkt poslať?
Môžete nám ho priniesť osobne priamo k nám do Bratislavy, prípadne nám ho poslať poštou alebo kuriérom. Pri odovzdaní zariadenia je ale potrebné, aby ste k nemu dodali aj prepravný obal (originálnu krabicu, kufrík, batoh a podobne), v ktorom môže byť zariadené odoslané do zahraničia. Eleminuje sa tak riziko prípadneho poškodenia tovaru pri posielaní.
Kde mám zariadenie poslať?
Produkty nám posielajte v originálnom balení (prípadne v kufri, obale a podobne) na adresu 4digital s. r. o., Drieňová 34, 81106 Bratislava, +421 948 180 131
Kde sa zariadenia opravujú?
Oprava priebeha v zahraničí, priamo v servise DJI v Holandsku. Na Slovensku ani v Českej republike žiadny oficiálny DJI servis neexistuje.
Ako dlho trvá proces servisu?
Mimozáručný aj pozáručný proces je zvyčajne vybavený do 30 dní. Približne do 14 dní dostanete informáciu o diagnostike a cene opravy. Následne, ďalších približne 14 dní trvá samotná oprava zariadenia a doručenie k nám.
Ako budem platiť za opravu?
Platba za servis sa vykoná po ukončení servisného zásahu, kedy vám na email pošleme faktúru a uhradíte ju prevodom na nás účet. Následne si produkt vyzdvihnete osobne u nás, prípadne vám ho pošleme kuriérom v rámci Slovenska za príplatok 4,50 EUR.
Čo ak opravu odmietnem?
V tomto prípade je potrebné zaplatiť len náklady na dopravu a diagnostiku do DJI servisu. Poplatok je výške 35 EUR s DPH v prípade osobného odberu u nás. V prípade poslania produktu na vašu adresu je potrebné pripočítať ešte dopravu kuriérom vo výške 4,50 EUR s DPH.