Mimozáručný a pozáručný servis produktov značky DJI

Na všetky DJI produkty v DroneRepublic.sk poskytujeme štandardnú záručnú dobu 24 mesiacov od kúpy zariadenia. Ak vám ale dron či iná technika od DJI spadne a rozbije sa, prípadne vám už záruka skončila a zariadenie nefunguje správne, môžeme vám pomôcť s mimozáručnou a pozáručnou opravou DJI zariadení.

Ako to funguje?

V prípade nehody alebo nefukčnosti zariadenia nás vopred kontaktujte a prediskutujeme s vami možnosti opravy. Následne je potrebné, aby ste k nám zariadenie poslali alebo osobne priniesli. Nie je potrebné nosiť/posielať kompletné balenie, stačí len chybné zariadenia a potrebné príslušenstvo na odkúšanie. Vhod príde aj krabica/originálny obal na prepravu tovaru. Ak máte k produktu faktúru alebo pokladničný blok, môžete ho priniesť, nie je to ale podmienka. Tovar dokonca nemusí byť ani zákupený v našom obchode. Spolu s tovarom je potrebné upresniť, čo konkrétne nefunguje správne.

DroneRepublic.sk následne zabezpečí poslanie dronu do autorizovaného servisu DJI, kde technici produkt otestujú a nacenia opravu zariadenia. Akonáhle dostaneme cenovú ponuku, kontaktujeme vás, či cenu za opravu akceptujete a môžete sa rozhodnúť.

-> Ak cenu za opravu akceptujete, dáme DJI pokyn na opravu zariadenia.

-> Ak cenu za opravu neakceptujete (bude pre vás napríklad veľmi vysoká), produkt nám DJI pošle späť a v tomto prípade je potrebné zaplatiť len náklady na dopravu a diagnostiku do DJI servisu. Poplatok je výške 35 EUR s DPH v prípade osobného odberu u nás. V prípade poslania produktu na vašu adresu je potrebné pripočítať ešte dopravu kuriérom vo výške 4,50 EUR s DPH.

Máte otázky ohľadom servisu DJI? Kontaktujte nás cez telefonicky na čísle +421 948 180 131, cez Facebook alebo emailom kliknutím na tlačidlo nižšie. 

KONTAKTUJTE NÁS

Časté otázky

Ste autorizovaný servis DJI?

Nakoľko je DroneRepublic.sk autorizovaným predajcom DJI techniky na Slovensku, spolupracujeme priamo s DJI, respektíve ich zastúpením pre Českú republiku a Slovensko a vieme tak zabezpečiť servis priamo v stredisku DJI. Tým vieme zaručiť originálnosť náhradných dielov a odborný prístup technikov. V praxi to znamená, že vaše zariadenie bude opravené priamo u výrobcu, čím vám napríklad nepadá štandardná zákonná záruka na zariadenie a máte istotu, že v zariadení sú originálne náhradné komponenty.

Ako k vám mám produkt poslať?

Môžete nám ho priniesť osobne priamo k nám do Bratislavy, prípadne nám ho poslať poštou alebo kuriérom. Pri odovzdaní zariadenia je ale potrebné, aby ste k nemu dodali aj prepravný obal (originálnu krabicu, kufrík, batoh a podobne), v ktorom môže byť zariadené odoslané do zahraničia. Eleminuje sa tak riziko prípadneho poškodenia tovaru pri posielaní.

Kde mám zariadenie poslať?

Produkty nám posielajte v originálnom balení (prípadne v kufri, obale a podobne) na adresu 4digital s. r. o., Drieňová 34, 81106 Bratislava, +421 948 180 131

Kde sa zariadenia opravujú?

Oprava priebeha v zahraničí, priamo v servise DJI v Holandsku. Na Slovensku ani v Českej republike žiadny oficiálny DJI servis neexistuje.

Ako dlho trvá proces servisu?

Mimozáručný aj pozáručný proces je zvyčajne vybavený do 30 dní. Približne do 14 dní dostanete informáciu o diagnostike a cene opravy. Následne, ďalších približne 14 dní trvá samotná oprava zariadenia a doručenie k nám.

Ako budem platiť za opravu?

Platba za servis sa vykoná po ukončení servisného zásahu, kedy vám na email pošleme faktúru a uhradíte ju prevodom na nás účet. Následne si produkt vyzdvihnete osobne u nás, prípadne vám ho pošleme kuriérom v rámci Slovenska za príplatok 4,50 EUR.

Čo ak opravu odmietnem?

V tomto prípade je potrebné zaplatiť len náklady na dopravu a diagnostiku do DJI servisu. Poplatok je výške 35 EUR s DPH v prípade osobného odberu u nás. V prípade poslania produktu na vašu adresu je potrebné pripočítať ešte dopravu kuriérom vo výške 4,50 EUR s DPH.