Postup pri reklamácii tovaru

V prvom rade nás vždy v prípade problému s tovarom kontaktujte telefonicky, emailom alebo cez Facebook. Niektoré problémy vieme pomôcť na základe skúsenosti vyriešiť aj na diaľku. Na všetok tovar, ktorý si u nás zakúpite sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesiacov (ak nie je uvedené inak).

Pri reklamácii produktu od vás budeme potrebovať nasledovné veci:

- Chybný produkt a príslušenstvo, ktoré môže mať vplyv na danú chybu.
- Faktúru alebo záručný list (ak sa dodáva)
- Popis problému s produktom
- Vaše kontaktné údaje (telefónne číslo a email)

Tovar dobre zabaľte (aby sa pri transporte nepoškodil) a pošlite nám ho, ideálne v originálnom balení, na adresu 

4digital s. r. o.
Drieňová 34
81106
 Bratislava
+421 948 180 131

Prípadne nám ho môžete doniesť aj osobne na túto adresu. 

Máte otázky ohľadom servisu DJI? Kontaktujte nás cez telefonicky na čísle +421 948 180 131 (od 9:30 do 15:30), cez Facebook alebo emailom kliknutím na tlačidlo nižšie. 

KONTAKTUJTE NÁS

Časté otázky

Ako k vám mám produkt poslať?

Môžete nám ho priniesť osobne priamo k nám do Bratislavy, prípadne nám ho poslať poštou alebo kuriérom. Pri odovzdaní zariadenia je ale potrebné, aby ste k nemu dodali aj prepravný obal (originálnu krabicu, kufrík, batoh a podobne), v ktorom môže byť zariadené odoslané do zahraničia. Eleminuje sa tak riziko prípadneho poškodenia tovaru pri posielaní.

Kde mám zariadenie poslať?

Produkty nám posielajte v originálnom balení (prípadne v kufri, obale a podobne) na adresu 4digital s. r. o., Drieňová 34, 81106 Bratislava, +421 948 180 131

Budem môcť sledovať stav svojej reklamácie?

Na evidovanie a riešenie reklamácií používame inovatívny online nástroj. Od prijatia produktu na náš sklad až po vybavenie reklamácie môžete sledovať stav svojej reklamácie v reálnom čase priamo cez odkaz, ktorý vám pošleme emailom po prijatí produktu a zaevidovaní reklamácie. Máte tak po celý čas prehľad o tom, kde sa váš produkt nachádza a čo sa s ním aktuálne deje.

Čo hovoria naši zákazníci?

"Rýchle vybavená reklamácia, poslané kuriérom až ku mne domov. Max. spokojnosť" - Marián

"Prístup zamestnanca a ochota boli bezkonkurenčné perfektné. Klobúk dole. Ostatné služby tiež super." - Peter

"Rýchle vybavená reklamácia, poslané kuriérom až ku mne domov. Max. spokojnosť"