Postup pri reklamácii tovaru

Na všetok tovar, ktorý si u nás zakúpite sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesiacov. V prípade, že nakupujete ako živnostník alebo ako právnická osoba, záruka na tovar je v tomto prípade 12 mesiacov.

Pri reklamácii produktu od vás budeme potrebovať nasledovné veci:

- Chybný produkt a príslušenstvo, ktoré môže mať vplyv na danú chybu.
- Faktúru alebo záručný list (ak sa dodáva)
- Popis problému s produktom
- Vaše kontaktné údaje (telefónne číslo a email)

Tovar dobre zabaľte (aby sa pri transporte nepoškodil) a pošlite nám ho, ideálne v originálnom balení, na adresu 4digital s. r. o., Lipovce 269, 08236 Lipovce. 

V prípade otázok ohľadom reklamácie nás pokojne kontaktujte na emailovej adrese obchod@dronerepublic.sk, na našom Facebooku alebo telefonicky na čísle +421949130798. Upozornenie: Vážení zákazníci, v čase od 17. októbra do 30. októbra sme v zahraničí. V tom čase nás, prosíme, kontaktujte primárne cez email alebo cez Facebook Messenger. Na správy odpovieme hneď ako to bude možné, najneskôr do 24 hodín.