Postup pri reklamácii tovaru

V prvom rade nás vždy v prípade problému s tovarom kontaktujte telefonicky, emailom alebo cez Facebook. Na všetok tovar, ktorý si u nás zakúpite sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesiacov (ak nie je uvedené inak).

Pri reklamácii produktu od vás budeme potrebovať nasledovné veci:

- Chybný produkt a príslušenstvo, ktoré môže mať vplyv na danú chybu.
- Faktúru alebo záručný list (ak sa dodáva)
- Popis problému s produktom
- Vaše kontaktné údaje (telefónne číslo a email)

Tovar dobre zabaľte (aby sa pri transporte nepoškodil) a pošlite nám ho, ideálne v originálnom balení, na adresu 4digital s. r. o., Drieňová 34, 81106 Bratislava. Prípadne nám ho môžete doniesť aj osobne na túto adresu. V prípade osobného strenutia nás vopred kontaktujte.

V prípade otázok ohľadom reklamácie nás pokojne kontaktujte na emailovej adrese obchod@dronerepublic.sk, na našom Facebooku alebo telefonicky na čísle +421 948 180 131 (v pracovné dni v čase od 9:30 do 17:00).