Hodnotenie obchodu
Dobrý deň prajeme,
ďakujeme za hodnotenie. Sme radi, že ste boli s nákupom u nás spokojný.
Pekný deň.
Oceňujem komunikáciu, na môj dotaz ochotne reagovali mimo otváracích hodín (v nedeľu večer)
Zdravíme,
ďakujeme za hodnotenie. Pokiaľ to je možné, radi pomôžeme.
Pekný deň.
doporučujem
Dobrý deň,
ďakujeme za hodnotenie a odporúčanie. Ceníme si to.
Pekný deň.
Dobrý deň,
ďakujeme za hodnotenie :)
Pekný deň.
Super obchod nikde som nenašiel a tu ozaj skoro všetko rýchle vybavenie a dobrý sortiment odporúčam
Dobrý deň,
ďakujeme za hodnotenie :) Sme radi, že ste u nás našli čo ste potrebovali.
Pekný deň.
- tovar objednaný, objednávka potvrdený ale stále NEDODANé
- predajca nekomunikuje, neviem teda ani čo sa deje, prečo ešte tovar nie je dodaný, kde to uviazlo a aký je vlastne stav
Dobrý deň,
ďakujeme za vaše hodnotenie. Pozreli sme sa na vašu objednávku a objednali ste si produkt, ktorý nebol na sklade a pri dostupnosti svietil nasledovný údaj "Na ceste (dostupnosť upresníme)".
Pri tomto stave zákazníkom odosielame email v nasledovnom znení:
"Mrzí nás to, ale produkt, ktorý ste si u nás objednali, nemáme ihneď k odberu na našom sklade, takže je potrebné počkať na jeho naskladnenie. Termín dostupnosti je zvyčajne uvedený priamo na stránke produktu pri možnosti "Dostupnosť". V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom dostupnosti nás kontaktujte emailom alebo telefonicky na čísle +421 948 180 131 v pracovných dňoch v čase od 9:30 - 15:30. Uisťujeme vás, že robíme všetko preto, aby sme vám vašu objednávku vybavili a odoslali čo najrýchlejšie."
Tento email bol, samozrejme, odoslaný aj vám. Z nášho pohľadu sme vás informovali dostatočne - na stránke produktu aj emailom po vytvorení objednávky. Aktuálne bližší termín dodania vami objednaného produktu nevieme odhadnúť.
Čo sa týka stavu objednávky, ten si viete skontrolovať kedykoľvek vo vašom účte, prípadne cez odkaz sledovanie objednávky na našej stránke, kde nájdete tiež informáciu o stave dostupnosti produktu.
Prajeme všetko dobré.
Perfektní pristup
Zdravíme,
Ďakujeme veľmi pekne za hodnotenie :)
Pekný deň.
Som alergický na to, keď má niekto na stránke možnosť kontaktu, navyše presmerovaná na Faebook messager a po opýtaní sa príde len automatická správa, že odpíšu hneď ako budú môcť a odpoveď nepríde. Nijako to neovplyvnilo nákup ani dodanie, s nákupom som spokojný, len ak to nepoužívate, tak si to dajte preč. Inak eshop doporučujem :)
Dobrý deň,
ďakujeme za hodnotenie :) Facebook Messenger používame, avšak nejak sa nám dočasne zapla možnosť četovania ako "Hosť" a ak sme vám odpísali neskôr, k odpovedi ste sa nedostali. Do budúcna pokojne zavolajte :)
Pekný deň.
Dobrý deň,
ďakujeme za hodnotenie :)
Pekný deň.
o produkte som sa dozvedel s Instagramovej reklamy. Po pár vymenených správach s ochotným pracovníkom som tovar zakúpil cez eshop. Všetko prebehlo bez problémov.
Zdravíme Lukas,
ďakujeme veľmi pekne, že ste si našli čas na hodnotenie nákupu. Ceníme si to a veríme, že u nás budete nakupovať aj v budúcnosti :)
Pekný deň.
Rýchle dodanie, a skvelé poradenstvo, a ochota poradiť.
Dobrý deň prajeme Vlado,
ďakujeme za pozitívne hodnotenie. Veľmi si to ceníme :)
Pekný deň.
Dobrý deň prajeme,
radi sme vám pomohli :) Veríme, že produkt potešil, a že s ním budete spokojný.
Pekný deň.
Dobrý deň,
ďakujeme za hodnotenie :)
Pekný deň.
Super som spokojný.
Dobrý deň,
ďakujeme za hodnotenie :)
Pekný deň.
Dobrý deň,
ďakujeme za hodnotenie a radi sme pomohli. Veríme, že darček potešil :)
Pekný deň.
Dobrý deň Jana,
mrzí nás Vaše hodnotenie. Ešte 6. 12. ste si u nás objednali produkt Ryze Tello, avšak pri objednávke vám neprešla platba kartou. Následne sme vás kontaktovali s informáciou, ako môžete platbu zopakovať. Nakoľko ste platbu nezopakovali a ani ste sa nám neozvali späť, objednávku sme vám po šiestich dňoch zrušili.
Na našej stránke máme uvedené telefónne číslo, email, sociálne siete atď. Je len otázkou niekoľkých minút sa s nami spojiť a prípadne objednávku upraviť.
Napriek tomuto hodnoteniu vám prajeme pekný deň a veríme, že u nás ešte v budúcnosti niečo nakúpite.
Dobrý deň,
ďakujeme za hodnotenie :)
Pekný deň.
Dobrý deň prajeme,
ďakujeme za vaše hodnotenie, aj keď je negatívne. Objednávali ste si u nás vrtule na Mavic 2, ktoré, žiaľ, boli dlhšiu dobu nedostupné zo strany DJI. Budeme ich ale naskladnovať už v týchto dňoch a radi vám ich pošleme hneď, ako budú k dispozícii v našom sklade :)
Mrzí nás mierne oneskorenie dodávky a veríme, že nám ešte v budúcnosti dáte šancu.
Pekný deň prajeme.
Všetko v poriadku
Dobrý deň prajeme,
ďakujeme za hodnotenie :)
Pekný deň.
Za mna top predajca. Poradí, pomôže a vysvetli všetko. Dodanie bolo taktiež veľmi rýchle. Určite odporúčam.
Dobrý deň prajeme,
ďakujeme veľmi pekne za pozitívne hodnotenie :)
Pekný deň.