Servis produktov DJI

servis-dji-slovensko

Mimozáručný a pozáručný servis produktov značky DJI

DroneRepublic.sk zabezpečuje rýchly, cenovo dostupný a autorizovaný mimozáručný a pozáručný servis pre všetky produkty od DJI. Zverte svoj poškodený dron, kameru, stabilizátor či príslušenstvo do rúk odborníkom s dlhoročnými skúsenosťami. Spolupracujeme priamo s výrobcom DJI a garantujeme tak opravu v maximálnej možnej kvalite a originálne náhradné diely. Doteraz nám prejavilo dôveru už viac ako 700 zákazníkov. Priemerný čas vyriešenia servisného prípadu od prijatia zariadenia u nás po jeho odoslanie k vám je 14 pracovných dní.

 

Ako to prebieha?

 

    1. Založíte si u nás mimozáručný servisný prípad cez tlačidlo Mimozáručný servis nižšie
    2. Doručíte nám zariadenie buď vlastnou dopravou alebo si zvolíte zvoz kuriérom DPD (vyberiete si to v procese zakladania servisu)
    3. Zariadenie po prijatí zaevidujeme v našom systéme
    4. Na zariadení vykonáme diagnostiku a pošleme vám cenovú ponuku na opravu
    5. Po potvrdení z vašej strany zariadenie opravíme
    6. Pošleme vám faktúru za servis a po prijatí úhrady zariadenie odošleme späť k vám 

arrow-down

 

Ako prebieha samotná oprava?

DroneRepublic.sk zabezpečí poslanie dronu do autorizovaného servisu DJI, kde technici produkt otestujú a nacenia opravu zariadenia. Akonáhle dostaneme cenovú ponuku, kontaktujeme vás, či cenu za opravu akceptujete a môžete sa rozhodnúť.

  • Ak cenu za opravu akceptujete, dáme DJI pokyn na opravu zariadenia.
  • Ak cenu za opravu neakceptujete, produkt nám DJI pošle späť a v tomto prípade je potrebné zaplatiť len náklady na dopravu a diagnostiku do DJI servisu. Poplatok je výške 35 EUR s DPH. K tomu je potrebné pripočítať ešte dopravu kuriérom vo výške 4,50 EUR s DPH.

Pre zaujímavosť, 99 % zákazníkov si produkt nechá po nacenení opraviť.

Časté otázky

Ste autorizovaný servis DJI?

Nakoľko je DroneRepublic.sk autorizovaným predajcom DJI techniky na Slovensku, spolupracujeme priamo s DJI a vieme tak zabezpečiť servis priamo v autorizovanom servise výrobcu. Tým vieme zaručiť originálnosť náhradných dielov, odborný prístup technikov a dobré ceny za samotnú opravu. V praxi to znamená, že vaše zariadenie bude opravené priamo u výrobcu, čím vám napríklad nepadá štandardná zákonná záruka na zariadenie a máte istotu, že v zariadení sú originálne náhradné komponenty.

Ako k vám mám produkt poslať?

Môžete nám ho poslať poštou alebo kuriérom. Pri poslaní zariadenia je ale potrebné, aby ste k nemu dodali aj prepravný obal (originálnu krabicu, kufrík, batoh a podobne), v ktorom môže byť zariadené odoslané do servisu. Eliminuje sa tak riziko prípadného poškodenia tovaru pri posielaní. V prípade, že ste si založili servis cez tlačidlo vyššie a vyžiadali ste si prepravu v našej réžii cez DPD, počkajte na doručenie informácii s ďalším postupom. 

Koľko zaplatím za dopravu, ak ju zabezpečíte vy?

Vyžiadanú prepravu zariadenia od vás na servis cez DPD máme spoplatnenú jednotným poplatkom vo výške 4,50 EUR s DPH a uhradíte ju až na konci po vyriešení servisného prípadu.

Čo všetko mám poslať?

Na servis nám pošlite len produkt, ktorý je poškodený bez príslušenstva. Ak vám napríklad padol dron a odlomil sa gimbal, stačí nám poslať len samotný dron bez príslušenstva. Samozrejme, je tiež potrebné spolu s produktom poslať sprievodný list, ktorý bude obsahovať popis poškodenia a vaše kontaktné údaje - meno, adresu, telefónne číslo a emailovú adresu. Upozornenie: Bez týchto údajov nie je možné založiť servisný prípad. Ak ste si ešte pred odoslaním zariadenia k nám založili servisný prípad cez tlačidlo vyššie, sprievodný list nemusíte posielať. Balíček len viditeľne označte číslom servisného prípadu, ktorý ste si vytvorili.

Kde mám zariadenie poslať? 

Produkty nám posielajte v originálnom balení (prípadne v kufri, obale a podobne) na adresu 4digital s. r. o., Drieňová 34, 82102 Bratislava, +421 948 180 131

Kde sa zariadenia opravujú?

Oprava priebeha v zahraničí, priamo v autorizovanom servise DJI. Na Slovensku ani v Českej republike žiadny oficiálny DJI servis neexistuje.

Ako dlho trvá proces servisu?

Mimozáručný aj pozáručný proces je zvyčajne vybavený do 14 až 20 dní od doručenia dronu k nám. Približne do 7 pracovných dní dostanete informáciu o diagnostike a cene opravy. Následne, ďalších približne 7 pracovných dní trvá samotná oprava zariadenia a doručenie k nám.

Ako budem platiť za opravu?

Platba za servis sa vykoná po ukončení servisného zásahu, kedy vám na email pošleme faktúru a uhradíte ju prevodom na nás účet. Následne vám ho pošleme kuriérom DPD v rámci Slovenska. Doprava k vám je dodatočne spoplatnená sumou 4,50 EUR s DPH.

Čo ak opravu odmietnem?

V tomto prípade je potrebné zaplatiť len náklady na dopravu a diagnostiku do DJI servisu. Poplatok je výške 35 EUR s DPH v prípade osobného odberu u nás. V prípade poslania produktu na vašu adresu je potrebné pripočítať ešte dopravu kuriérom vo výške 4,50 EUR s DPH.

Máte ďalšie otázky? 

Máte ďalšie otázky ohľadom servisu DJI? Kontaktujte nás cez telefonicky na čísle +421 947 953 258 (v pracovné dni 9:30 až 15:30), cez Facebook alebo emailom kliknutím na tlačidlo nižšie. 

 

KONTAKTUJTE NÁS

Nižšie nájdete hodnotenia od našich zákazníkov.

hodnotenia-servis

hodnotenia-servis-zakaznici