Servis produktov DJI
Mimozáručný a pozáručný servis produktov značky DJI
DroneRepublic.sk zabezpečuje rýchly, cenovo dostupný a autorizovaný mimozáručný a pozáručný servis pre všetky produkty od DJI. Zverte svoj poškodený dron, kameru, stabilizátor či príslušenstvo do rúk odborníkom s dlhoročnými skúsenosťami. Spolupracujeme priamo s výrobcom DJI a garantujeme tak opravu v maximálnej možnej kvalite a originálne náhradné diely. Doteraz nám prejavilo dôveru už viac ako 700 zákazníkov. Priemerný čas vyriešenia servisného prípadu od prijatia zariadenia u nás po jeho odoslanie k vám je 14 pracovných dní.
Ako to prebieha?
- Založíte si u nás mimozáručný servisný prípad cez tlačidlo Mimozáručný servis nižšie
- Doručíte nám zariadenie buď vlastnou dopravou alebo si zvolíte zvoz kuriérom DPD (vyberiete si to v procese zakladania servisu)
- Zariadenie po prijatí zaevidujeme v našom systéme
- Na zariadení vykonáme diagnostiku a pošleme vám cenovú ponuku na opravu
- Po potvrdení z vašej strany zariadenie opravíme
- Pošleme vám faktúru za servis a po prijatí úhrady zariadenie odošleme späť k vám
Ako prebieha samotná oprava?
DroneRepublic.sk zabezpečí poslanie dronu do autorizovaného servisu DJI, kde technici produkt otestujú a nacenia opravu zariadenia. Akonáhle dostaneme cenovú ponuku, kontaktujeme vás, či cenu za opravu akceptujete a môžete sa rozhodnúť.
- Ak cenu za opravu akceptujete, dáme DJI pokyn na opravu zariadenia.
- Ak cenu za opravu neakceptujete, produkt nám DJI pošle späť a v tomto prípade je potrebné zaplatiť len náklady na dopravu a diagnostiku do DJI servisu. Poplatok je výške 35 EUR s DPH. K tomu je potrebné pripočítať ešte dopravu kuriérom vo výške 4,50 EUR s DPH.
Pre zaujímavosť, 99 % zákazníkov si produkt nechá po nacenení opraviť.
Časté otázky
Ste autorizovaný servis DJI?
Nakoľko je DroneRepublic.sk autorizovaným predajcom DJI techniky na Slovensku, spolupracujeme priamo s DJI a vieme tak zabezpečiť servis priamo v autorizovanom servise výrobcu. Tým vieme zaručiť originálnosť náhradných dielov, odborný prístup technikov a dobré ceny za samotnú opravu. V praxi to znamená, že vaše zariadenie bude opravené priamo u výrobcu, čím vám napríklad nepadá štandardná zákonná záruka na zariadenie a máte istotu, že v zariadení sú originálne náhradné komponenty.
Ako k vám mám produkt poslať?
Môžete nám ho poslať poštou alebo kuriérom. Pri poslaní zariadenia je ale potrebné, aby ste k nemu dodali aj prepravný obal (originálnu krabicu, kufrík, batoh a podobne), v ktorom môže byť zariadené odoslané do servisu. Eliminuje sa tak riziko prípadného poškodenia tovaru pri posielaní. V prípade, že ste si založili servis cez tlačidlo vyššie a vyžiadali ste si prepravu v našej réžii cez DPD, počkajte na doručenie informácii s ďalším postupom.
Koľko zaplatím za dopravu, ak ju zabezpečíte vy?
Vyžiadanú prepravu zariadenia od vás na servis cez DPD máme spoplatnenú jednotným poplatkom vo výške 4,50 EUR s DPH a uhradíte ju až na konci po vyriešení servisného prípadu.
Čo všetko mám poslať?
Na servis nám pošlite len produkt, ktorý je poškodený bez príslušenstva. Ak vám napríklad padol dron a odlomil sa gimbal, stačí nám poslať len samotný dron bez príslušenstva. Samozrejme, je tiež potrebné spolu s produktom poslať sprievodný list, ktorý bude obsahovať popis poškodenia a vaše kontaktné údaje - meno, adresu, telefónne číslo a emailovú adresu. Upozornenie: Bez týchto údajov nie je možné založiť servisný prípad. Ak ste si ešte pred odoslaním zariadenia k nám založili servisný prípad cez tlačidlo vyššie, sprievodný list nemusíte posielať. Balíček len viditeľne označte číslom servisného prípadu, ktorý ste si vytvorili.
Kde mám zariadenie poslať?
Produkty nám posielajte v originálnom balení (prípadne v kufri, obale a podobne) na adresu 4digital s. r. o., Drieňová 34, 82102 Bratislava, +421 948 180 131
Kde sa zariadenia opravujú?
Oprava priebeha v zahraničí, priamo v autorizovanom servise DJI. Na Slovensku ani v Českej republike žiadny oficiálny DJI servis neexistuje.
Ako dlho trvá proces servisu?
Mimozáručný aj pozáručný proces je zvyčajne vybavený do 14 až 20 dní od doručenia dronu k nám. Približne do 7 pracovných dní dostanete informáciu o diagnostike a cene opravy. Následne, ďalších približne 7 pracovných dní trvá samotná oprava zariadenia a doručenie k nám.
Ako budem platiť za opravu?
Platba za servis sa vykoná po ukončení servisného zásahu, kedy vám na email pošleme faktúru a uhradíte ju prevodom na nás účet. Následne vám ho pošleme kuriérom DPD v rámci Slovenska. Doprava k vám je dodatočne spoplatnená sumou 4,50 EUR s DPH.
Čo ak opravu odmietnem?
V tomto prípade je potrebné zaplatiť len náklady na dopravu a diagnostiku do DJI servisu. Poplatok je výške 35 EUR s DPH v prípade osobného odberu u nás. V prípade poslania produktu na vašu adresu je potrebné pripočítať ešte dopravu kuriérom vo výške 4,50 EUR s DPH.
Máte ďalšie otázky?
Máte ďalšie otázky ohľadom servisu DJI? Kontaktujte nás cez telefonicky na čísle +421 947 953 258 (v pracovné dni 9:30 až 15:30), cez Facebook alebo emailom kliknutím na tlačidlo nižšie.
Nižšie nájdete hodnotenia od našich zákazníkov.